18 maja uczniowie klasy siódmej, pod opieką wychowawczyni pani Marzeny Chrapkiewicz oraz pani Agaty Flagi, wyruszyli na 1-dniową wycieczkę w Pieniny.

Pierwszym punktem na naszej liście był Pieniński Park Narodowy, w którym zwiedziliśmy ruiny zamku w Czorsztynie. Następnie przejechaliśmy do uzdrowiska w Szczawnicy, by tam spacerując po malowniczej okolicy degustować wody mineralne. Jedną z większych atrakcji był wjazd wyciągiem kanapowym na Palenicę. Dla wielu uczniów było to niesamowite przeżycie móc podziwiać panoramę z takiej wysokości.

Po południu przejechaliśmy do Niedzicy na obiad, gdzie mieliśmy okazję zagrać w bilard. Podeszliśmy również pod zamek. Na koniec naszej wycieczki udaliśmy się w rejs statkiem po Jeziorze Czorsztyńskim. Doskonałe warunki pogodowe sprawiły, że mogliśmy w pełni korzystać z uroków miejsc, które obserwowaliśmy podczas 50-minutowej podróży oraz spokojnie odpocząć.

W drodze powrotnej do autobusu przeszliśmy spacerkiem po koronie zapory. Zmęczeni, ale pełni wrażeń wróciliśmy wieczorem do Bachowic.