29 września klasa 6 wybrała się na pieszą wycieczkę na Potrójną i tym samym włączyła się w tegoroczne obchody Europejskiego Tygodnia Sportu. Autokar zawiózł nas na przełęcz Kocierz, skąd wyszliśmy w stronę Chatki na Potrójnej, trzymając się czerwonego szlaku.

Trasa nie była zbyt trudna, więc już po półtorej godziny jedliśmy przygotowane przez obsługę schroniska kiełbaski z ogniska.

Żeby nie wracać tą samą drogą, postanowiliśmy zejść w dół czarnym szlakiem w okolice ośrodka Czarny Groń w Rzykach, mając nadzieję, że szybko i z łatwością dojdziemy do parkingu – przecież już nie musieliśmy się wspinać pod żadną górę. Trasa jednak zaskoczyła nas wszystkich – była dość stroma i kamienista. Dlatego schodziliśmy nieco dłużej niż zakładają przewodniki – nie przypuszczaliśmy, że nogi będą nas bolały bardziej w dół niż pod górę. Spotkani po drodze doświadczeni turyści bardzo nas chwalili, że jesteśmy takimi dzielnymi piechurami.

My też jesteśmy z siebie dumni. Wycieczkę uważamy za udaną, choć trochę wyczerpującą. Nic dziwnego, że niektórzy z nas zasnęli niemal natychmiast po zapakowaniu się do autobusu. Mimo to już planujemy kolejne trasy.